הטיפים בשיתוף צוות המדבירים נט

בחנויות מוכרים הרבה מאוד סוגים של חומרי הדברה לשימוש ביתי. תרסיסים נגד ג'וקים או נמלים מזדמנים. אבל אם סובלים ממכה של טרמיטים או מצרה שקורים לה פשפש המיטה, אם בבית מגלים המון ג'וקים או פלישה של נמלים, מכרסמים או קיני יונים, צריכים פתרון מקצועי. אם אתם צריכים להזמין הדברה, קבלו כמה כללי עשה ואל תעשה, יקרים מפז.

להדברה לא קוראים לכל אחד

כמו שאנחנו אומרים בצוות המדבירים נט "לא מזמינים כל מדביר הביתה". מדבירים משתמשים בסוגים שונים של קוטלי חקרים וחומרי הדברה. חלק מהחומרים נחשבים לירוקים, אך לא כולם. בחלק מסוגי ההדברות נדרש פינוי של הבית אולם מדביר מקצועי יכול לבצע הדברות גם ללא צורך בפינוי הבית ליותר מאשר שעות ספורות (בחלק מהמקרים). על מנת למנוע תקלות או אפילו אסון, לא מכניסים הביתה מדביר לא מקצועי. הבדיקה שלכם צריכה להיות פשוטה אך ברורה – וודאו שלמדביר ישנו רישיון תקף. רק מי שהינו בעל הסמכה כחוק יוכל לנהוג בכל הבטיחות המתבקשת, תוך שמירה על מקצועיות מלאה.

הדברה, רק אחרי שמנקים

שילוב מאוד נפוץ בארץ הינו הזמנה של שירותי ניקיון וגם של שירותי הדברה בערך באותו הזמן. כך למשל כשנכנסים לבית חדש (שנקנה מיד שניה) או לאחר שיפוץ או ליטוש. הכלל שכדאי לזכור – את ניקיון הבית מבצעים תמיד לפני ההדברה. אם קודם כל מדבירים ורק אחר כך מנקים, דווקא הניקיון היסודי עשוי לפגוע ביעילות ארוכת הטווח של החומרים שקוטלים את המזיקים ומונעים מהם לחזוק אלינו בתוך זמן קצר.

הכלל שיכול לחסוך לכם כסף בהדברה

אם אתם גרים בבית משותף, תוכלו להיעזר בכלל שיחסוך הרבה כסף ואפילו ישפר את יעילות הרחקת המזיקים. נסו לבדוק האם כמה שכנים רוצים לבצע הדברה, משום שהרבה פעמים המזיקים, החרקים או המכרסמים מפריעים לא רק בדירה אחת. אפשר להתארגן יחד ולבצע הדברה באותו המועד ומשיגים תועלת כפולה. המזיקים לא "עוברים דירה" מבית אחד שעבר ריסוס לבית אחר, שלא טופל. בנוסף, מדביר שמגיע לכמה לקוחות באותו בניין ישמח להעניק הנחה.

אל תתביישו לשאול את הדברים החשובים

יש מדבירים שבאופן טבעי מסבירים ללקוחות איך להתנהג לפני ואחרי ההדברה. אך לא כולם נוהגים כך. הרימו את הכפפה וכאשר אתם מזמינים את המדביר, שאלו אותו את כל הדברים החשובים שאתם יכולים לחשוב עליהם. למשל, אם יש לכם בבית חיות מחמד, שאלו האם יש חומרי הדברה ידידותיים שלא מזיקים לבעלי החיים. אם בבית מתגוררים ילדים קטנים או תינוקות, בדקו האם יש הנחיות מיוחדות. וודאו האם צריך לפנות את הבית ואם כן – לכמה זמן. שאלו האם קיימת אפשרות להדברה ירוקה ומה קורה אם המזיקים חזרו כעבור תקופה קצרה. הרבה מדבירים נותנים אחריות לתקופה קצובה. כשתשאלו ותקבלו תשובות, תוכלו להיות רגועים וגם – ליהנות מבית נקי ממזיקים.

קישור למדבירים נט בגוגל מפות

צוות המדבירים נט