חידוש חדר האמבטיה הוא עניין חסכוני שיכול לשפר ברמה גבוהה מאוד את איכות החיים. חידוש חדר האמבטיה יכול להתבצע בין היתר על ידי ציפוי אמבטיה. חידוש חדר האמבטיה באמצעות ציפוי אמבטיה הוא תהליך הכולל שלבי ליטוש מבנה וליטוש כימי המלווים בניקוי יסודי, ייבוש והתזה של מספר שכבות של חומר יסוד. לאחר מכן עוברים להתזות של ציפוי באמצעות כלים מתאימים (קומפרסור לדוגמה). לאחר כמספר שעות (בין 10 – 15) ניתן להשתמש בחדר אמבטיה חדש ובאמבטיה שעברה ציפוי.

היתרונות הבולטים בבחירת ציפוי אמבטיה, אשר מהווים בחירה נבונה להתחדשות במרבית המקרים, מורכבים ממספר שיקולים. שיקולי זמן, שיקולי עלות, שיקולי תועלת וכדומה. כאשר מבצעים ציפוי אמבטיה, בעצם חוסכים המון כאב ראש והשבתה של חדר האמבטיה. ציפוי אמבטיה הינו תהליך אשר לא מצריך יותר מ 2-3 ימי עבודה, ומאפשר התרווחות מיידית בתום התהליך. כמו כן, התהליך עצמו אינו כולל החלפת חדר האמבטיה לגמרי, אלא רק תהליך ציפוי אמבטיה נקודתי, בתהליך זה לא נגרם הרס רב לריצוף קיים, אם בכלל, והעבודה מרגישה יחסית קלילה לדיירי הבית.

בנוסף לכך, ציפוי אמבטיה היא אופציה משתלמת המספקת רענון מלא לחדר האמבטיה. בניגוד לפירוק אמבטיה והתקנת אמבטיה חדשה, במחיר יקר מאוד, ציפוי אמבטיה חדשה על גבי הקיימת היא אופציה מצוינת במחיר הוגן.

אבל לפני ציפוי אמבטיה, חשוב לבדוק אם ניתן לבצע ציפוי זה. עבור אמבטיות עשויות פח שהחלידו עד לרמה של חורים ודליפות, אין אפשרות לבצע ציפוי אמבטיה, בנוסף, גם אמבטיה אקרילית עם סדקים לא יהיה משתלם לצפות.

לאחר בחירת ציפוי אמבטיה, רצוי להתחיל בחיפוש אחר בעל מקצוע מתאים ואיכותי אשר יכול לספק לכם את ציפוי האמבטיה ברמה הגבוהה ביותר. בחירה נכונה של ספק מתאים תוביל לביטחון בעבודה, ובעתיד לחיסכון בהוצאות נוספות של תיקון על תיקון.

לסיכום, ציפוי אמבטיה אינו מצריך ימי עבודה ארוכים, שבירת חרסינות או פינוי של האמבטיה הישנה. תהליך זה, בהנחה שמתבצע על ידי מומחים מתאימים, יכול לחסוך הוצאות רבות ולאפשר הנאת טבילה מצויינת ובטוחה.

לפרטים נוספים ולקבלת הצעה, צרו איתנו קשר.

צחי אמבטיה

נייד: 050-5351432 |  משרד: 03-6490565, 03-6473514

צחי אמבטיה – בקרו אותנו בפייסבוק >>>