השימוש במחצב השיש הפך להיות פופולארי ביותר במרוצת השנים. לא לקח הרבה זמן לפני שאנשים רבים הבינו שלשיש ישנה השפעה מצוינת על התחושה שמקבלים כתוצאה ממראהו המיוחד. שיש הוא חומר הנוטה להישאר מבריק וחדש לאורך זמן ולכן הוא משמש בכל מיני חלקים חשובים ומרכזיים בבית – החל מהשיש של הכיורים, וכלה במרצפות שיש המשמשות לריצוף כל המשטח שלו. למרות זאת, ניקוי שיש זוהי פעולה שבהחלט עשויה להידרש לאחר כמה שנים ובהתחשב בכך שהיא כזו שניתן לבצע באמצעות טלפון פשוט אחד לאיש מקצוע – אין כל סיבה להתעכב עליה יותר מדי. אך זוהי בדיוק הבעיה, לא רבים נוטים להקדיש תשומת לב לנושא המדובר וכך נוצר מצב שהם נשארים עם שיש מלוכלך ומלא כתמים שלכאורה נראים כבעייתיים מאוד להסרה – האומנם העולם לא נפל או זז מצירו, אך בסופו של דבר איכות החיים נמדדת בפרטים הקטנים ואם נלמד קצת ונדע על שירות ניקוי שיש שזמין ממש רק לכם – נוכל לחדש את השיש באופן מלא וליהנות ממנו כמו שהוא אמור להיראות.

ליטוש שיש כחלק מהניקוי שלו

על מנת להצליח ולנקות כתמים שבאמת בעייתיים מאוד להסרה, לפעמים אנו נאלצים לגרד שכבה דקה מהשיש כך שהם נעלמים כתוצאה מכך. את פעולת הגירוד הזו חשוב לעשות באופן מבוקר ובטוח כך שהשיש לא ייהרס. כל ניסיון עצמאי לבצע את הפעולה ממש לא מומלץ ויכול להרוס לחלוטין את משטח השיש שלכם – ראו הוזהרתם. איש המקצוע שתזמינו לביתכם יגיע עם מכונת ליטוש מיוחדת הפועלת תוך שימוש ביהלומים על מנת ללטש את השיש. במסגרת ניקוי שיש, המכונה תסיר שכבה דקה ביותר מהשיש ולאחר סיום הליטוש כל הכתמים שהיו עליו – לא משנה עד כמה היו קשים – ייעלמו לחלוטין. אסור לשכוח שלפני שתחל פעולת הליטוש, יהיה צורך למרוח דבק או אפוקסי על משטח השיש על מנת לאטום את כל הסדקים והחריצים הקיימים בו. פעולת הליטוש לא תוכל להתבצע רק לאחר שהדבק יתייבש ולכן התהליך יכול לקחת מעט זמן. בסיום הליטוש, תקבלו משטח חלק ונקי לחלוטין מכתמים – אך על מנת להשלים אותו כמו שצריך, אנו מתקדמים לשלב הבא…

הברקה קריסטלית ומריחת סילרים

ניקוי שיש אמיתי לא נגמר רק בליטוש והסרה של שכבה דקה מהשיש, אלא גם בשימוש בחומרי ניקוי ופוליש המסייעים להפוך אותו למבריק ונוצץ. חומרים אלו נקראים "פוליש ווקס" או "פוליש קריסטל" כאשר זה האחרון מומלץ יותר, כיוון שבפוליש ווקס השכבה המתקבלת היא של שעווה שחונקת מעט את השיש – והרי שיש הוא חומר שידוע שצריך לנשום. מלבד ההברקה המדוברת, כדאי גם למרוח סילרים ולהשלים את תהליך ניקוי השיש כמו שצריך. סילרים אלו חומרי איטום המסייעים להגן על השיש מפני מים ונוזלים אחרים המחלחלים לתוכו ומיישנים אותו. אם כבר התחלתם במלאכה, סיימו אותה עד הסוף כמו שצריך ותקבלו משטח שיש נקי וחדש לחלוטין!

לטיפים לשימור השיש לחצו כאן!

חדרה, ששת הימים

מור: 050-8438366

mor@morl.co.il