חברת מור ליטושים בעלת וותק רב בענף הליטוש והברקה קריסטלית. נשמח לתת לכם את המענה המתאים ביותר להמרצפות שלכם.

לנו צוות מומחה המספק את המענה המושלם ללקוח שלא מוכן להתפשר על איכות!

תמונה אחת שווה אלף מילים! בקרו בגלריה שלנו >>

גלריה

[su_spoiler title="מידע נוסף" style="default"]

ייתכן ויצא לכם כבר להיתקל במונח "הברקה קריסטלית" ולא ממש הבנתם על מה מדובר, אין לכם במה להתבייש בכך כיוון שזהו מונח שרק אנשים הבקיאים בתחום הליטוש אמורים להבין בו. עם זאת, אם יצא לכם לחפש עבור הערך הזה – תוכלו להחכים מעט וללמוד עליו באמצעות מאמר זה. בתחילה נעבור על כמה מונחים בסיסיים וסוגי ליטוש שונים ולאחר מכן נגיע גם לשלב החשוב והאחרון שנוגע להברקה קריסטלית בכל התהליך של ליטוש האבן, השיש או הבטון והפיכתו למושלם.

מחצבי הטבע ושימושם עבור האדם

ברבות השנים, האדם הקדמון הצליח לגלות כל מיני מחצבים הקיימים בטבע ולתעל אותם לטובת תועלתו האישית כך שחייו יהפכו לקלים ונוחים יותר. בין המחצבים הבולטים והזמינים ביותר קיימים האבן, השיש והבטון – אותם האדם הפך להיות הבסיס לכל פיתוח טכנולוגי כל שהוא הקשור בבתים, בניינים, ועוד. חומרים אלו משמשים אותנו עד היום גם על מנת לרצף את הרצפה ולבנות מדרגות, והיכולת "לביית" את המחצב בצורה קלה יחסית מאפשרת לו להיות יעיל מאוד ונדרש. עם כל זאת, למחצבים הללו ישנן גם כמה חסרונות ביניהן ניתן להדגיש את כל הנושא של התיישנות. יופיים של האבן, השיש או הבטון לא נשאר בשיאו לאורך שנים ארוכות ועל כן ישנן פעולות שפותחו במהלך השנים שמסייעות בשימור המחצב והפיכתו לבעל מראה מבריק, חדש ונעים מאוד לעין.

פעולת הליטוש וסוגי הליטושים המתאפשרים לביצוע

ליטוש אבן, שיש או בטון על ידי מומחה זוהי פעולה שהפכה להיות מאוד פופולארית וברת ביקוש. היכולת לשמר את המחצב ממנו עשויים מרצפות הבית, המדרגות וכד' לאורך שנים ארוכות גורמת לכך שרבים פונים לקבלת השירות המדובר. כאשר פונים לקבלת שירותי ליטוש, ישנם שני סוגים עיקריים של ליטושים אותם ניתן להזמין: הסוג הראשון הוא ליטוש בסיסי יותר הדורש שימוש ברשת יהלומים שמורידה שכבה דקה יחסית מהמחצב ומשמשת בעיקר לצורך ניקוי כתמים קשים ולכלוך מצטבר. הסוג השני הוא ליטוש יסודי יותר הדורש שימוש באבני יהלום שלמות וחזקות, שהרי כידוע, יהלום הינו המחצב הקשה והחזק ביותר בטבע. במסגרת ליטוש זה, יידרש המומחה לסתום לפני כן את המרצפות באמצעות דבק או אפוקסי כך שכל החורים והסדקים יאטמו לחלוטין. בדרך כלל השימוש בדבק נעשה עם כזה בעל גוון צבע המותאם היטב למרצפת הן בצבע והן במרקם.

הליטוש הראשוני יהיה מיועד על מנת ליישר ולשטח את המשטח כך שיהיה חלק, אך כתוצאה ממנו המשטח יהיה עוד קצת שרוט ועל כן יגיעו לאחריו ליטושים נוספים. ליטושים אלו יורידו שכבה דקה ועדינה יותר מהמחצב ולאחריהם הוא יהיה חלק וישר לחלוטין.

השלב האחרון בליטוש: הברקה קריסטלית

וכאן אנו מגיעים לשלב האחרון והחשוב ביותר בליטוש – לאחר שיישרנו את כל המשטח, הכנו אותו לאקט האחרון והחשוב – ההברקה שלו. לאחר מריחת סילר על המרצפות, חומר אשר מסייע בשימור המרצפת ודואג לכך שהיא לא תספוג נוזלים – ניתן להתחיל בביצוע הברקה קריסטלית. מריחת חומר פוליש היוצר שכבה נוספת על המרצפת שהופכת אותה למבריקה ונוצצת.

פרטים ליצירת קשר

חדרה, ששת הימים

מור: 050-8438366

mor@morl.co.il [/su_spoiler]